І знову я навчаюсь!

суббота, 3 декабря 2011 г.

Модуль ३-४. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме,
я зрозуміла, що основні питання заставляють думати учнів і діяти, щоб знайти на них відповідь.Дуже важливо правильно підібрати основні питання, щоб вони були цікавими саме для них.
Дослідницькі проекти потрібні,як мені здається, щоб здійснити звязок з життям. При виконанні цих проектів учні вчаться працювати самостійно і вирішувати самостійно проблеми, приймати рішення та демонструвати свої результати. Ми зясували різницю між навчальним та науковим дослідженням.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме розглянули методи, інструменти для визначення навчальних потреб. Я для себе вибрала такі інструменти як схема З-Х-Д, асоціативний кущ.

1 комментарий: