І знову я навчаюсь!

пятница, 2 декабря 2011 г.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме як організувати ВСІХ учнів в проектну дільність, як оцінити діяльність учнів в проекті, як навчити вчителів використовувати сервіси веб 2.0 в проектній діяльності.
Сформулювати свої цілі допоможуть такі словосполучення:
"Я хочу навчитися...", "Я хочу створити...", "Я хочу допомогти навчитися...".
Всі ресурси програми – теоретичне підґрунтя для проектної діяльності, приклади, які пропонуються на сайтах допоможуть планувати та розробляти власні навчальні проекти, а також адаптувати до потреб та умов свого класу, спланувати стратегію оцінювання.

2 комментария:

  1. Ви абсолютно вірно вказали важливість починати формулювання цілей зі слів "Я хочу..".
    Але в першій фразі "заховалися" за загальні слова. Якщо б замість "як оцінити діяльність учнів в проекті" було щось на зразок "Я хочу навчитися оцінювати творчість в проектах ( або веб-сайти учнів, або усний виступ)" , то така б ціль була конкретною і її досягнення можна було б перевірити наприкінці тренінгу.
    А от мету "навчити вчителів використовувати ВЕб 2.0" наприкінці Вашого навчання на цьому тренінгу" ніяк не перевіриш. Спробуйте самі перформулювати свої навчальні цілі на цьому тренінгу . ПОставите правильні і чіткі цілі - обов"язково навчитеся! Це - складно, але у Вас ВИЙДЕ!!

    ОтветитьУдалить
  2. Мої цілі:
    * Я хочу навчитися планувати оцінювання діяльності учнів під час реалізації проекту
    *Я хочу навчитися використовувати в проектній діяльності Веб 2.0
    * Я хочу познайомитись з новими формами і методами роботи на тренінгах з учителями

    ОтветитьУдалить